Iar accesorii

Stiu, puteti sa imi spuneti ca ma repet, iar scriu despre accesorii…dar de data aceasta scriu despre acesorii ca si cercei sau brose (in curand sper sa gasesc mai multe modele pe site) facute manual… frumos colorate, unele chiar trasnite, unice (modelel nu se repeta niciodata), deosebite…am descoperit toate acestea in modelele prezente pe blogul Cercei unicat…mi-a placut foarte mult ce am vazut acolo, si m-am gandit ca poate v-ar interesa si pe voi🙂

Am selectat si cateva imagini din modelele pe care le-am comandat deja (nu chiar toate, desi, mi-ar fi placut sa fiu eu in locul modelului si sa am ocazia sa port 1 pereche de cercei / zi din colectia mai sus amintita :)):

Cercei Happy Cow

Cercei Ice Cream

Cercei Papa Bear

Cercei GiraSole

Insigna Mr. Miau

Pentru mai multe modele, preturi si detalii despre cum puteti comanda minunatii de genul celor din pozele de mai sus accesati Cercei unicat.

Si nu uitati ca unicitatea vine din interior si se vede prin exterior😉

About Ab'yz

Get up and smile to the sun! It's a petty not to enjoy each day, each sunrise, each moonlight...things will never be the same as they are now, in this very moment...enjoy the world, enjoy the people arround you, enjoy you!
This entry was posted in Accesorii, Ce as purta, Colectii, Diverse, Fashion and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

