Lectia de tricotat – pentru incepatori

Salutare!

Din momentul in care am postat in pagina Ce fac fularul si micile accesorii tricotate si crosetate, multa lume m-a intrebat cum am facut, de unde am invatat, daca pot sa le arat cum se face.

Din pacate timpul fiecareia dintre noi este destul de limitat, si nu as putea sa ma intalnesc cu fiecare persoana in parte pentru a le invata, insa promit sa o fac daca am timp.

Pana atunci am gasit niste filmulete interesante pe net despre acest lucru. Urmariti-le si veti invata sa tricotati😉

Eu am invatat de la bunica pe vremea cand eram de-o shioapa😀 (imi place atat de mult expresia asta 🙂 ) si stilul este putin altul, dar rezultatul este acelasi.

Acum luati-va andrelele, un ghem de ata si priviti cu atentie la filmuletul de mai jos – primul din seria de tutoriale – ce va va introduce in tainele tricotajului!

Spor si daca aveti intrebari, va raspund la ele cu placere.

About Ab'yz

Get up and smile to the sun! It's a petty not to enjoy each day, each sunrise, each moonlight...things will never be the same as they are now, in this very moment...enjoy the world, enjoy the people arround you, enjoy you!
This entry was posted in Diverse, Fashion, Informatii Utile and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Lectia de tricotat – pentru incepatori

  1. Pingback: Lectia de tricotat- pentru avansati « Oglinda, oglinjoara…

  2. manuelaberceanu says:

    cred ca ma apuc de tricotat gabi:)

  3. margele.net says:

    Accesorii pentru tricotat, crosetat la cele mai bune preturi!

Leave a Reply

