Haine de Oscar!

Cinefilii din toata lumea asteapta decernarea premiilor Oscar pentru a vedea daca favoritii lor vor castiga marele premiu. Cea dea 82-a editie va avea loc maine seara, 7 Martie, si se va bucura de fastul binecunoscut.

Femeile de pretutindeni asteapta cu sufletul la gura sa vada ce noutati in materie de  haine de gala, pantofi, posete, accesorii vor aduce cu sine celebritatile care vor calca pe covorul rosu.

Recunosc ca si eu astept cu nerabdare acest moment. Pana atunci am inceput sa rasfoiesc arhivele de anii trecuti. Sunt curioasa cine va purta anul acesta fabuloasele creatii Oscar de la Renta, cine se va simti confortabil in Carolina Herrera si cu ce ne va mai impresiona Versace. Balenciaga, Ralph Laurent, Marc Jacobs (prietenii stiu de ce😉 ),Vivienne Westwood, Stella McCartney, Balmain, Chanel, Yves Saint Laurent, Christian Dior, Givenchy,  Kenzo, Issey Miyake, Fendi…s.a.m.d., vor raspunde cu siguranta afirmativ la aceasta editie a oscarurilor.

Iata si o selectie cu cateva tinute purtate in anii trecuti de vedetele feminine (eu una as imbraca fiecare dintre aceste tinute…si nu numai :D). Si da, am facut fixatie pentru rosu si negru, can you blame me for this?🙂

Carolina Herrera

Amy Adams - Carolina Herrera

Escada

Katherine Heigl - Escada

Versace

Hilary Swank - Versace

Oscar de la Renta

Jennifer Garner - Oscar de la Renta

About Ab'yz

Get up and smile to the sun! It's a petty not to enjoy each day, each sunrise, each moonlight...things will never be the same as they are now, in this very moment...enjoy the world, enjoy the people arround you, enjoy you!
This entry was posted in Colectii, Diverse, Fashion and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Haine de Oscar!

  1. Oscar ? a zis cineva Oscar ? aham:mrgreen:😆
    cred ca si eu am facut o fixatie pe rosu. desi nu stiu de ce.in toti cei 27 ani ai mei nu m-am impacat niciodata cu aceasta minunata culoare. si acum o luna mi-am datseama ca nu am nimic in garderoba de culoarea asta. (adica na, o camasa acolo tot am, sa scap onoarea :P).
    rosu cu negru si cu un deep blue sky😀 aham.

    • Ab'yz says:

      in ultima vreme am inceput sa ma imbrc f mult in rosu si negru…si pana cum 4-5 ani nu suportam sa vad rosu in fata ocilor 😛

Leave a Reply

