Esarfa diminetilor de aprilie

Desi pentru unele persoane luna aprilie inseamna primavara, soare, peste 11-12 grade celsius la orele diminetii, pentru mine inseamna inca purtarea esarfei sau a unui sal destul de gros si calduros in jurul gatului. Anul acesta imi este dat sa traiesc una din acele primaveri cu dimineti reci, friguroase , cu temperaturi atat de joase incat  ai impresia ca iarna inca persista…de fiecare data cand ies din bloc si ma indrept spre birou as vrea de fapt sa ma intorc inapoi in camera calda pe care tocmai am parasit-o…dar, cum fiecare problema isi are leacul, am gasit solutia si pentru acest inconvenient…ESARFA.

Si pentru asta, am inceput deja sa ma uit prin magazine (mai mult virtual decat intrand in mall-uri)  in vederea unor noi achizitii.

Spre ce mi-am oprit privirea? Exemplele se afla mai jos (si de data aceasta envy.ro m-a ajutat sa “cotrobai” virtual prin magazine :D):

Massimo Dutti - esarfa cu buline

Massimo Dutti - esarfa cu buline

La Redoute - Esarfa Folk

La Redoute - Esarfa Folk

Meli Melo - Esarfa Fanteziea

Meli Melo - Esarfa Fanteziea

Si cea care m-a facut sa scriu acest post, piesa de rezistenta :D

Monsoon Daniella - Esarfa lana brodata manual

Monsoon Daniella - Esarfa lana brodata manual

About Ab'yz

Get up and smile to the sun! It's a petty not to enjoy each day, each sunrise, each moonlight...things will never be the same as they are now, in this very moment...enjoy the world, enjoy the people arround you, enjoy you!
This entry was posted in Accesorii, Ce as purta, Colectii, Diverse, Fashion and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Esarfa diminetilor de aprilie

  1. esarfele-s prietenele mele😀 they rulz😀 imi plac cele mari, lungi, cu densitate a materialului, cele seamana mai degraba cu un sal.

Leave a Reply

