Zumba-mania…

…, in care recunosc ca am intrat si eu, este deja un trend. Daca nu stii ce e ZUMBA inseamna ca nu esti la curent cu ceea ce se intampla in lume in zilele noastre.

Zumba este o modalitate amuzanta de a face sport (poate inlocui cu usurinta o sedinta de fitness la sala). Miscari ritmate pe muzica atractiva, de obicei latino, miscari senzuale sau foarte rigide (depinde de linia melodica aleasa de instructor) si foarte multa transpiratie.

Si nu am adus intamplator vorba despre asta ci pentru ca de foarte curand am descoperit ca ZUMBA este marca inregistrata: nu poti transpira in orice, ai nevoie de tinuta adecvata. Daca  voi (ca si mine dealtfel) credeati ca puteti transpira 1h imbracate in orice, ei bine, prietenii  nostrii de peste ocean, americanii, au lansat o linie speciala de haine ce faciliteaza miscarile in timpul orei dar ajuta si la moral – atata timp cat te simti confortabil dar si atragatoare (eu acum asociez “atragatoare”cu “suficient de slaba incat sa iti placa reflexia din oglinda” :D) atunci esti si mai motivata in a continua sa faci miscare.

Site-ul cu pricina este http://www.zumba.com/us/shop/ si se pare ca distribuie produse si in Europa –  din pacate inca nu in Romania dar sunt convinsa ca cineva cu suflet mare (suficient de mare incat sa isi doreasca o sotie/prietene/iubita foarte fericita)va face posibil acest lucru cat mai curand😀

Dupa ce am rasfoit site-ul cu pricina, am reusit sa ma hotarasc la a-mi comanda urmatoarele:

Top gri - Zumba

Top gri - Zumba

Pantaloni CARGO - Zumba

Pantaloni CARGO - Zumba

Tot aici poti sa iti achizitionezi diverse accesorii (bratari, genti sport, accesorii pentru telefon sau chei) si CD-uri sau DVD-uri cu muzica speciala pt Zumba sau cu  dansuri pe care sa le faci la tine acasa (asta daca beneficiezi de un spatiu destul de generos in propria locuinta).

Acum ca avem si vestimentatia si accesoriile corespunzatoare, fetelor, Let’s ZUMBA!!!!!!!!!!!!!!!!🙂

About Ab'yz

Get up and smile to the sun! It's a petty not to enjoy each day, each sunrise, each moonlight...things will never be the same as they are now, in this very moment...enjoy the world, enjoy the people arround you, enjoy you!
This entry was posted in Accesorii, Ce as purta, Colectii, Diverse, Fashion and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Zumba-mania…

  1. sasha says:

    zumba e un fel de “ca si cand aerobicul nu era detsul de girlish”😛

  2. bebe`roz says:

    Si desi a trecut ceva vreme, inca nu s-au consumat asteptarile tale si ale mele😦 Si eu sunt innebunita dupa acest sport si sunt foarte incantata ca tocmai a aparut si in Arad (ma refer la o slaa unde se practica) Let’s zumba baby!😀

    • Ab'yz says:

      nu stiu ce ne-am face fara aceasta mica “oaza” de placere…trebuie sa recunosc ca sala la care ma duc eu are doar 1h de ZUMBA /saptamana, dar probabil ca acest lucru ma face sa imi placa si mai tare :)…so yes, Let’s zumba girls!😀

Leave a Reply

