Iarna , iarna, vrem ostasi…

…iar la intrebarea “Pe cine?” eu as raspunde “Blanitza”🙂

Si am un milion de motive, colorate sau foarte intemeiate, care sa imi confirme faptul ca putina blana nu strica iarna. Nu sunt adepta hainilor mari, extravagante din blana … nu resusesc sa ma vad imbracata cu asa ceva, cel putin nu pana cand voi trece de o anumita varsta (cel putin jumatate de secol :D). Dar putina blana, folosita pentru a-mi accesoriza obiectele din garderoba suna foarte bine.

Motive:

1. Un guler pufos de blana te face sa treci mai usor prin frigurile lunii decembrie

2. O caciula “ruseasca” e perfecta pentru o plimbare la munte cu saniuta

3. Manusi imblanite? Eu as spune oricand DA la un asemenea accesoriu😀

4. Incaltari de iarna…daca nu au putina blana (la vedere sau nu) parca nu se potrivesc sezonului in cauza

5. Un plic colorat imblanit? Nu pot decat sa imi imaginez cum voi atrage proivirile celor de la petrecerea la care il voi asorta (de ce nu spun haine in loc de petreceri?…pentru ca merge la orice tinuta pretentioasa😉 )

Am tras cu ochiul la colectiile prezentate pentru iarna 2010 , si mi-am ales trei piese pentru colectia mea personala de accesorii imblanite:

1. Manolo Blahnik – botine imblanite. Care fata nu si-ar dori asa ceva in colectia ei de pantofi?!?

Manolo Blahnik - botine imblanite

Manolo Blahnik- botine imblanite

2. Luis Vuiton – Lant imblanit…funcky sau nu, este un accesoriu care nu trebuie deloc neglijat

Louis Vuiton lant imblanit

Louis Vuiton lant imblanit

3. Pata de culoare din garderoba – geanta plic imblanita a Dianei von Furstenberg

Diane von Furstenberg plic imblanit

Diane von Furstenberg plic imblanit

Avand in vedere imaginile de mai sus, iarna mea va fi cu siguranta mai pufoasa si foaaaaaarte imblanita🙂 la fel va doresc si voua😉

About Ab'yz

Get up and smile to the sun! It's a petty not to enjoy each day, each sunrise, each moonlight...things will never be the same as they are now, in this very moment...enjoy the world, enjoy the people arround you, enjoy you!
This entry was posted in Accesorii, Ce as purta, Colectii, Fashion and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

