Dependenta de…

Astazi dependenta mea se numeste “lenjerie” si nu este datorita acestui mare si mult prea comercial eveniment (V day) ci pur si simplu pentru ca vreau sa ma simt speciala…si cum poti sa fii speciala pentru cineva daca nu te simti tu speciala si bine in pielea ta?!?!

Asa ca, spus si facut…m-am decis sa ma rasfat cu ceea ce ii place cel mai mult unei femei (dupa ciocolata si flori, sau pe acelasi loc…hmmm niciodata nu stiu cum sa le categorisesc :D), si sa bat magazilele din orasul de rezindenta pentru a gasi lenjerie intima. Si stiu, prietenii mei apropiati imi vor spune ca ma rasfat in acest fel in fiecare zi (sau cu fiecare ocazie pe care o am…trebuie sa admit ca ei cam au dreptate :D) insa tentatia din magazine este mult prea mare ca sa ii pot rezista😛

Pe langa faptul ca a mea colectie personala s-a marit (lucru care o sa imi pastreze zambetul pe buze ceva vreme de acum incolo :D) imi doresc sa impartasesc cu voi cateva colectii ce se gasesc acum in magazinele Etam si Women’Secret. Colectiile sunt destul de accesibile ca pret, asa ca, daca nu il aveti pe acel cineva special care sa va rasfete cu aceste cadouri in zilele ce urmeaza, sau vreti sa va tratati regeste, iata cam ce se poate gasi in magazinele mai sus amintite.

Nu va voi spune ce anume se afla in colectia mea personala (caci o femeie trebuie sa isi pastreze secretele, nu?!?🙂 ), insa sunt convinsa ca o astfel de escapada v-ar face si pe voi fericite😀

Women'Secret

Women’Secret

Absolue, Mademoiselle, Lover, Red- Etam

Absolue, Mademoiselle, Lover, Red- Etam

Candy Girl by Etam

Candy Girl by Etam

Addicted for…

My today’s addiction is shopping for lingerie…and not because of the V day that is coming up, but just because I need to feel special…and how can you feel special for someone if you don’t feel special for yourself?

Therefore I decided to spoil myself by buying some nice pieces of underwear…and now my closest friends will say that this is not true, and that I do this every day (or that I take every occasion to buy some..which I have to admit it’s kind of true :P)…so today, I took a good look at the shopping street from my residence city and choose only the stores that can offer me the products that I was looking for.

Besides the fact that I enriched my personal collection (me very happy :D) I wanted to share with you some of the nice collections that are now in stores – and may I say that they are quite accessible…if you do not have that special someone to buy these gifts for you, or if you just want to treat yourself, just go ahead and try out  Etam and Women’ Secret stores.

I’m not going to tell which piece got to be in my wardrobe, as a women has to keep her secrets😉, but I can say that I’m very happy with my choices and for sure you’ll be too :D

***

Zambiti Doamnelor si Domnisoarelor, si nu uitati, strada este podimul vostru de defilare si toate sunteti admirate! / Cheer up girls, and don’t forget, street is a catwalk and you all are admired!

About Ab'yz

Get up and smile to the sun! It's a petty not to enjoy each day, each sunrise, each moonlight...things will never be the same as they are now, in this very moment...enjoy the world, enjoy the people arround you, enjoy you!
This entry was posted in Accesorii, Ce as purta, Colectii, Diverse, Fashion and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

