De primavara

De cateva saptamani, primvara incepe sa prinda puteri. Ce-i drept momentan este capricioasa si pare sa se lupte din greu cu sora ei mai mare iarna, care din cand in cand mai asterne cativa fulgi de nea pe ici pe colo in Europa.

La sfarsitul saptamanii acesteia m-am decis sa fac curatenie in garderoba, sa inchid hainele de iarna in sertarele cele mai inalte si mai inaccesibile ale dulapului astfel incat sa fac loc hainelor de primavara.

Nu mai vreau sa vad tonuri de gri sau multe nuante de negru in momentul in care deschid usa sifonierului, asa ca il voi colora frumos, ca de primavara 2012: portocaliu, galben, albastru, verde. Cu cat mai puternice si mai intense sunt culorile, cu atat imi vor zambi mai tare. Desi probabil ca la birou voi incerca niste pasteluri, sa nu cumva sa imi obosesc colegii in timpul sedintelor😀

Se pare ca va trebui sa mai schimb cate ceva in garderoba, sa o aduc in “tendintele” 2012: as avea nevoie de un frac si de un ham de piele. Nu, nu, nu am gresit, am scris foarte bine: un ham de piele🙂 pare kinky insa in primavara aceasta, purtat peste rochite vaporoase si din materiale pretioase, hamul de piele face senzatie pe podiumurile marilor case de moda😉

Ar mai trebui sa imi scot pantalonii cei largi de anul trecut si sa fac loc pe umerase camasilor si bluzelor cu guler mic si rotund tip Peter Pan. Pentru seara, o sa incerc sa am la indemana o rochie lunga vaporoasa cu un slit generos.

Voi ati inceput deja sa va ganditi la garderoba de primavara?

***

Spring preparations

In the past weeks, spring starts to enchant us with her light still fragile rays of sun. Though the cold and bad weather is not over yet, and there are some parts of Europe still covered with snow, I  started to think about what to wear when I’ll give up to my winter coat and warm boots.

This week-end  I decided to clean my wardrobe: I will hide all my winter garments in the most obscure places of my closet and I’ll make place for my new friends: spring collection 2012.

I don’t want to see shades of grey or black when I open my closet, so I’ll color it beautifully, as 2012 spring like: orange, yellow, blue, green. As powerful they are, the better will suit me up ;) Though, for my business outfits, I will go for pastels, so I won’t blind my poor colleagues during our usual meetings :D

It seems that I’ll have to add some things to my wardrobe, to upgrade it to 2012 spring trends:  I would need a tuxedo jacket and some leather harness. Sounds kinky right? but this spring is a must have and the big designers accessorize it on the runway with flowy expensive fabrics  ;)

I should take out from the back of my closet the wide leg pants and the 60′s shirts and blouses with a round peter pan collar. For evening events, I will try to have in stand by a long airy high slit dress.

So this is how spring will look in my dressing. Have you thought about yours yet?

About Ab'yz

Get up and smile to the sun! It's a petty not to enjoy each day, each sunrise, each moonlight...things will never be the same as they are now, in this very moment...enjoy the world, enjoy the people arround you, enjoy you!
This entry was posted in Accesorii, Fashion and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

