I’m back

Sau cel putin asta intentionez🙂

Dupa o lunga absenta, mai mult sau mai putin motivata, iata-ma scriind iar pe blog, spatiul pe care l-am creat acum multi ani pentur a-mi “etala” gusturile in materie de moda, frumos si nou, dar si locul care trebuia sa gazduiasca propriile mele creatii.

Nu am abandonat intru-totul pasiunea mea pentru moda, dovada o fac miile de fotografii pe care le am in diverse fisiere ascunse in calculatorul personal si bunii mei prieteni care au fost si inca imi sunt fotografi de nadejde🙂 si daca nu le multumesc destul de des pentru eforturile pe care le fac, o fac si acum cu aceasta ocazie – VA MULTUMESC pentru ca existati in viata mea!🙂

Pe langa pasiunea pentru moda, care va ramane in centrul atentiei mele si a acestui blog, o sa va mai povestesc si despre calatoriile pe care le-am facut (cerere speciala a unei prietene speciale🙂 ), despre dezastrele mele culinare si alte nimicuri care imi trec in minte in momentele respective.

O sa incerc sa fac din acest spatiu virtual un loc despre frumos si arta in toate formele lui😉

Si pentru ca vorbeam despre frumos in toate formele lui, va las acum cu o melodie care sa va bantuie in acest sfarsit de saptamana special😉 (eu sarbatoresc 11 luni minunate petrecute langa o persoana mai mult decat extraordinara😉 )

***
After a long time and a long absence in this virtual world, I decided to come back and share with you whatever is going on in my life.

I know this site was originally suppose to host fashion related articles, and I haven’t completely changed my mind nor the main focus of my blog. Soon I will post some of the thousands of pictures that my good friends took for me and are hanging in some dark folders of my personal computer. I will take this opportunity to say a big huge THANK YOU! to them all, for being a precious part of my life. As I always say, friends are the family we choose for us, and I love my family🙂

Alongside my fashion related posts, I will also post some articles related to my travels (my +1 is calling me “Globe trotter”, still wonder why :D), about my kitchen disasters, design ideas of my liking and anything that is related with beauty and art in general.

As music is one of those beautiful arts that feeds our souls, I wish you a beautiful and full of love week-end and leave you in the company of John Lennon.

About Ab'yz

Get up and smile to the sun! It's a petty not to enjoy each day, each sunrise, each moonlight...things will never be the same as they are now, in this very moment...enjoy the world, enjoy the people arround you, enjoy you!
This entry was posted in Diverse, Music and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

